MY NAME'S NOT BABY

 
Jacka_Nicole
Tröja_Forever 21
Halsduk_Lindex
Byxor_Gina Tricot
Tygväska_Elin
 
I onsdags när jag klev av båten på den finska sidan möttes jag av ett dystert och kallt påskväder, det började t.o.m snöa senare under dagen som ni kan se på dessa bilder. Men idag tittar solen fram men temperaturen håller sig nog under nollsträcket. 
 
I onsdags körde jag på denna outfit, trotsade vädret och gick klädd i min nya bomberjacka från NICOLE i Umeå. Bara älskar den fina färgen! 
Dagens outfit - Umeå - Vaasa - forever 21 - tygväska
4
Photo by E M E R E L L A

Tack snälla :) Åh jag absolut älskar tröjan :D

Svar: men tack sååå mkt!! :D
Felicias mode

Patricia Vähäkangas

Alltså ditt hår e så nice ! :)

Svar: tack fina duuu!! <3
Felicias mode

Sarah

fina kläder

Sarah

fina kläder