MY WEDNESDAY

I onsdags fick kameran följa med mig hela dagen. Det är länge sedan jag har gjort ett inlägg om hur en vanlig vardag ser ut för mig. Denhär onsdagen var det plugg som gällde för min del från morgonen. Jag vaknar oftast rätt så tidigt varje morgon, jag är en morgonmänniska och klagar inte när jag vaknar av mig själv klockan 7:00. Det innebär bara att jag får ha en lugn morgon, läsa lite och förbereda mig mentalt för dagen. 
 
 
Denna morgon var inget undantag, jag började morgonen med att läsa några kapitel i min bok. För tillfället läser jag Vild av Cheryl Strayed. Har snart tagit mig igenom halva boken och den är mycket intressant. Sedan gjorde jag mig i ordning för att sedan slänga ihop lite frukost. Detta är helt klart min go-to frukost, naturell yoghurt med müsli och nötter, samt ett äpple. Så gott. 
 
 
När frukosten var uppäten tog jag på mig jackan och mötte upp min klasskompis som bor granne med mig. Vi promenerade tillsammans till skolan idag och pratade om hur mycket vi inte pluggade dagen innan haha. Vi gillar verkligen inte bokföring. 
 
 
Jag hade lektion från 9-12 denna onsdag, så efteråt beslutade jag att sitta en stund på skolan för att repetera lite. Vi åt lunch och drack kaffe för att hitta någon motivation att plugga. Jag satt någon timme innan jag tröttnade och promenerade sedan hemåt. 
 
 
När jag kom hem böt jag om till träningskläder, hoppade i min Nikeskor och begav mig ut på en löprunda. Här ser ni också min favoritplaylist när jag är ute och springer. Dance Workout innehåller bara gamla godingar med ett bra tempo. Kan varmt rekommendera den! 
 
 
Sedan blev det dags för middag. Denna onsdag blev det råris och kyckling som jag stekte tillsammans med lite rödlök, kokade sedan lite morötter och palsternacka som jag sedan lade över till stekpannan för att sedan tillsätta lite havregrädde, zucchini och grönkål. Lite kryddor på det och det blev supergott! Blev även över till torsdagens lucnhlåda! ♥
 
 
Mot kvällen blev jag rastlös och beslöt att ta med kameran ut och fota lite. Jag njöt av solnedgången innan det blev kyligt och jag begav mig hemåt. Det är så skönt nu när det är länge ljust på kvällen, jag var hemma runt 20:00 och då började det skymma lite. Våren! ♥
 
 
Jag avslutade denna onsdage med ett avsnitt av den nya serien Thirteen reasons why medan jag åt mina avokadomackor och drack en kopp te. Perfekt avslut på kvällen, att få koppla av med serier är en favorit för mig. 
Oatly - Umeå - cheryl strayed - frukost - kaffe - middag - netflix - nike - onsdag - rotgränd - råris - spotify - studieliv - thirteen reasons why - träning - vild - vårkänslor
1
norrbotten emmish

smarrig frukost en såg ut =)

kram