När kroppen säger till

Idag kan jag nog inte säga att jag vaknade på den bästa sidan. Klockan 6 vaknade jag och kunde inte somna om fastän alarmet var inställt på 07:15. Kvällen innan gick jag och la mig med en konstig huvudvärk och vaknade dessvärre med att huvudet kändes tungt och med en känsla av att huvudvärken kommer att komma tillbaka under dagen. 
 
Att jag sedan ska vara ut genom dörren 08:20 för att infinna mig i tentasalen höjer ju inte humöret precis, men försökte göra en bra frukost så att jag åtminstone skulle få en någorlunda bra start på dagen. Jag kände även att en kopp kaffe skulle göra susen, men upptäcker i sista sekund att mjölken är dålig och får köra på te istället.
 
 
Eftersom att det bara var en deltenta som innehöll 2 uppgifter med sammanlagt tio poäng gick det rätt snabbt och runt halv 11var jag hemma igen, bäddade ner mig och såg några youtube-klipp innan jag slängde i mig lite lunch. Sedan begav jag mig mot skolan för en en-timmes föreläsning. Passade på att köpa en Celsius också för att försöka få någon energi i kroppen, vilket jag nu känner att inte fungerade så bra...
 
Så idag lyssnar jag på kroppen och stannar inne resten av kvällen, ingen träning eller kvällspromenad för min del. Kroppen försöker berätta för mig att något är galet och att lite vila gör susen. 
 
Dagens +: solen tittade fram och bjussade på lite plusgrader. Jag kunde helt enkelt gå utan vantar påväg hem från skolan (och jag körde även på vårjackan). ♥ Och kan med stor glädje berätta att huvudvärken snart är borta, känslan när den lättar är så underbar! Ikväll tar jag fram målarboken och peppar inför morgondagen med någon grym podcast! 
 
Hoppas ni haft en riktigt bra dag! Kram! ♥
Celsius - vårkänslor
1
Netti Starby

Vad bra att du lyssnar på kroppen och du får krya på dig! Kramis

Svar: Jag behövde det verkligen! Kramar! :)
Felicias mode