Nature, a path and deep breaths

 
Under påsken passade pappa och jag på att ta en promenad med Alfons bland träd och berg. Att gå i skogen och andas ny luft gav mig massa energi och jag njöt verkligen av vädret (fast det blåste rätt så mycket). Jag blev nästan som ett barn på nytt när jag hittade en lite koja intill en gran. Jag måste verkligen ta mig ut i skogen oftare, har faktiskt spanat in en stig här i Umeå inte så långt från där jag bor. Kanske något jag ska försöka hinna med i helg om vädret är på min sida. 
 
Det får bli ett litet tips till er denna fredagkväll. Om ni känner er nere eller bara vaknat på helt fel sida, ta er ut i naturen. Helst utan musik eller podcast. Bara lyssna på naturens ljud, ta djupa andetag och varför inte sätta sig ner en stund och fundera på livet. ♥
Shih Tzu - djupa andetag - naturen - skogspromenad - tips - vårkänslor
1
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Det är verkligen mysigt och befriande att vara ute i naturen :D

Svar: det är det verkligen! Så underbart!
Felicias mode