80-års kalas i Kisor

När mormor fyller 80 år slår vi på stort. Släkten samlades hemma hos min moster, det bjöds på god kinuskitårta, utsökta mackor, hembakade mockarutor och fikabröd. Det berättades vitsar runt bordet, gamla minnen kom till liv och födelsedagsbarnet var på strålande humör. Man kan inte få en bättre söndag. Eftersom att jag inte är hemma så ofta var det så roligt att träffa alla! ♥
 
 
Mormors hembakade mockarutor, ett recept vi har växt upp med. Jag vet inte hur många bitar jag mumsat i mig genom åren! 
 
De här två kunde man hitta i vimlet, redo för lite kaffe och sötsaker! 
 
 
Kinuskitårtan var en dröm!! Tårtan var beställd från Fiika, så otroligt god! Gästerna var så nöjda! 
 
 
Moster har precis målat om hemma, den gråa tonen är verkligen underbar. Och jag blev smått avundsjuk på deras matbord. Hon hade även pysslat ihop dessa ljusstakar, man fick lite höstiga vibbar när man steg in i rummet! 
 
80 år - Fiika café & Interior - Kisor - anjovis - födelsedagskalas - inredning - jakobstad - kinuskitårta - mockarutor
3
ISA

det här är så fina bilder att jag blir mållös! Porslinet <3 fikabordet <3 MYSET <3

Svar: ja men visst är det! Det var som att komma till himlen!!! Så mkt gott!! <3
Hemma Hos Felicia

Johanna

❤️

Svar: <3
Hemma Hos Felicia

Hanna Karlsson

Vilket mysigt kalas och bilderna är ju alldeles underbara!

Svar: åh tack så mkt!! Det var så härligt att träffa en del av släkten efter en lång tid! :)
Hemma Hos Felicia