KÖPA EN MIXER?

Nu behöver jag er hjälp. Jag planerar nämligen att köpa en mixer, den enda hushållsapparaten jag inte har (förutom bakmaskin då kanske) men det finns ju så många ute på marknaden. Den ena dyrare än den andra. Det är där NI kommer in i bilden. Är det någon av er däreute som kan rekommendera en bra och användbar mixer som inte är för dyr? 
 
 
Det jag tänkte använda mixern till är smoothies, göra hummus, olika sorts röror, kanske dadelbollar etc så en mixer som kan mixa ingredienser till dessa skulle sitta fint. Vad använder du för mixer, är det någon du kan rekommendera!?
 
 
alla tips tas emot!!!! 
blender - dadelbollar - hummus - mixer - smoothie - smoothie bowls
2
Fija

Jag skulle rekommendera Vitamix. vet att den är skitdyr men såååå värt att investera i en mixer som håller livet ut och som kan göra allt! Älskar min. De jag hade före höll i nåt år.

Malin

Har själv en Nutri Ninja Compact System 1200 watts. Den kan både mixa smoothies färdigt i mugg och har en kanna som kan mixa i större mängder + en degkrok.

Jag fick den av mina föräldrar, och valde den främst för att jag ville kunna laga smoothies färdigt to-go men ville inte sen behöva köpa en skild för att få tillgång till kanna.