Något nytt

Häromdagen gjorde jag ett storslaget fynd. Har ni spanat in Bikboks rea på sistone? Gör det!!! Jag hittade dessa ljusa jeans i märket Lucy och var tvungen att testa dem. De är i en lite lösare modell, bekväma och kommer vara så snygga nu i höst. Och priset? 99 kronor gick de på. Ursprungspriset låg på 399 kronor. Ett kap. Och tack vare kassabiträdet köpte jag även ett par i en mörkare färg. Även de för 99 kronor. Alltså, jag kom hem med två par jeans för 198 spänn!!!! Jag kan verkligen rekommendera Bikboks rea, speciellt deras jeans är så grymma!! 
 
 
Jag har en känsla av att jag kommer att använda dem flitigt när hösten slår till. 
 
 
Även dessa har fått komma med mig hem. Nya pins som ska pryda min halvfärdiga jeansjacka (som varit halvfärdig nu sen förra sommaren). Från TGR, de har ju så mycket fint där. ♥
TGR - aloha - bikbok - denim - jeans - pins - rea - reafynd
1
Meg

åh jag var faktiskt på BIKBOKs rea när jag var hemma sist och skriver under, fick med mig flera fina toppar :) vilket kap du gjorde!