A LITTLE SECRET

Nu måste jag erkänna, jag har hållit en hemlighet för er. Som ni kanske lagt märke till så har ett stort matintresse växt inom mig, att utveckla mina matlagningskunskaper samt experimentera i köket med olika ingredienser och recept har blivit något som jag älskar. Att få prova på olika hälsosamma recept är nu mera något jag brinner för (det hade man då aldrig trott för ett par år sedan) . 
 
I samband med att min matintresse vuxit har jag också känt att jag vill dela med mig av mina olika idéer, tips och recept som jag älskar. Att publicera allt på min blogg skulle göra er galna, ni kanske inte vill se frukostbild efter frukostbild eller tusen varianter på kokosbollar (hehe). Jag ville nämligen samla allt på ett och samma ställe och kände att något helt nytt måste skapas. 
 
Därför presenterar jag nu mitt nya instagramkonto @feliciasfood där jag numera samlar ALLT jag kommer över i matväg som jag tycker att mina följare måste se, smaka och inspireras av. Där hittar ni bland annat mina goda frukostar, smoothies, sallader och lägra vegetariska rätter. Jag har hållit detta konto hemligt för er eftersom att jag ville bygga upp det lite, skaffa lite material att bjuda er på helt enkelt! 
 
Så klicka er gärna in och inspireras (följ om ni känner för det) och varför inte släng in en kommentar, sånt älskar jag! 
 
 
@feliciasfood
felicias food - feliciasfood - instagram
1
Jeanette

Vilken bra idee! Det kommer garanterat gå bra eftersom du har nischat in på något du verkligen brinner för. Det syns för läsarna :)