FÖRSTA ADVENT

 
Glad första advent fina ni! Vilken härlig lilla juls helg det blev, så glad att jag åkte hem och spenderade den med familjen. Finns inget mysigare. Det blev dock en snabbvisit, satte mig på båten i morse vid åtta och klev in genom ytterdörren vid 1. Sedan dess har jag varit produktiv. Kylskåpet skulle fyllas och det var bara att åka iväg och handla. Passade även på att hämta upp min andra Smakbox. Så himla spännande och extremt bra produkter. Jag är verkligen inte besviken! Smakbox är en riktigt bra  prenumeration för den som är matintresserad.
 
Satte sedan igång min julspellista och började julpynta, adventsljusstaken skulle fram, lite doftljus och tomtar plockade jag fram. Och självklart så tände jag första ljuset, nu är juletiden inledd. Mitt i mitt julstök blir jag bjuden på te hos min klassis, vi catchade upp efter helgen och förberedde oss mentalt inför den kommande kursen. 
 
Nu är det juligt hemma hos mig, bara några detaljer som behöver fixas men annars är jag rätt nöjd. Denna helg har verkligen gett mig energi inför den kommande veckan. Att få umgås med de jag tycker om, de som ger mig ett leende på läpparna, gör att jag mentalt laddar batterierna. Underbart. Kan knappt vänta tills julen! ♥
 
Hoppas ni haft en riktigt bra start på december och att ni får en supermysig kväll! ♥
Umeå - första advent - juletider - julpynt - vinter