FREDAGSPEPP - a blogger

Tjoho! Idag är det fredag, första december och även dags för lite FREDAGSPEPP. Det är ett tag sedan nu jag spridit lite kärlek här på bloggen (om man inte tänker på förra inlägget). Dessutom så kliver vi in i december, månaden man ska vara extra snäll (annars får man inga julklappar, det sa mamma iallfall när jag var mindre). Så vem vill jag hylla lite extra denna strålande fredagmorgon? 
 
 
Denna vecka vill jag hylla en svensk bloggare, en underbart inspirerande och glad brutta på 28 år och som för tillfället är bosatt i Stockholm. Hon har många bollar i luften, jobbar, bloggar, poddar och fikar (du kan hitta massa underbart smaskiga bilder på goda bakelser och kakor på hennes blogg). Det märks att denna tjej bokstavligen älskar att blogga, varje dag kan man hitta ett vältänkt och välplanerat inlägg uppe på hennes blogg. Och varje vecka kan man hitta något nytt och spännande att läsa. Denna vecka hyllar jag underbara Isa Bylund. Du är värd lite extra kärlek denna vecka! 
 
Och dessutom så är hon nominerad i Blogg.se:s bloggpris, varför inte släng iväg en röst på henne? 
 
 
Bloggen kryllar av fina bilder, inspirerande och peppande inlägg. Kan bland annat tipsa om DETTA inlägg om man tycker att julen känns jobbig och hur man ska hantera den. Klicka er in! 
blogg.se - december - fredagspepp