i mellandagarna

Ibland försvinner motivationen. De senaste dagarna har varit långa. Jag har massa bilder jag vill visa er men motivationen har inte funnits där. Jag har känt mig tom, jag kan inte riktigt sätta ord på de känslor jag känner. Men det har nog att göra med att idag är sista dagen på 2017 och jag är nog den enda som inte ser framemot det nya året. Just nu känns det som att det kommer att vara ett osäkert år och jag har ingen aning om vad år 2018 kan ge mig. 
Men jag bjussar nu på några bilder från mobilen för en liten summering av de dagar som gått: 
 
mamma och jag har lunchat på Sigrids i Kokkola, lunchen bestod av pasta Alfredo med stekta rödbetor. och jag måste berömma miljön inne på Sigrids, verkligen mysig och man känner sig verkligen välkommen.
 
 
jag har sett den nya Jumanji filmen på bio tillsammans med familjen. blev positivt överraskad av den. riktigt bra film! 
 
fun fact: jag tyckte att orginalet var superläskigt när jag var mindre, gillade den inte alls. men idag hyllar jag verkligen konceptet (och tkr nog ändå att den är lite läskig haha)
vi spelade ett nytt spel på uppesittarkvällen, Doobidoo. PERFEKT för den som älskar att uttrycka sig med sång och för den som är expert på låttexter!
 
jag har också jobbat på min löpning, passar på när mamma är inne på gymet. 
 
fika hos mormor, hon ska alltid bjuda på bullar!
 
poké bowl till lunch! ja tack!
 
 
 
en av alla lugna morgnar, julgranen lyser upp i vintermörkret! ♥
#goodlooking - bio rex - doobidoo - fika - jumanji - lunch - pasta alfredo - poké bowl
1
Tess

Det ser väldigt trevligt ut! :)

Svar: det var det , så himla mysigt!!
Hemma Hos Felicia