JULLOVET HAR BÖRJAT

Äntligen hemma med familjen! Så skönt att få vakna upp till små tassand steg utanför sovrumsdörren, en liten yrvaken hund som tittar in samt doften av nybryggt kaffe. Vilken bra start på jullovet det varit. Jag har börjat dagen med en lugn morgon och fortsatt med lite julklappsfixande, risgrynsgröt och mysigt häng med Elin
 
Glädjen när man bara får välja och vraka bland olika ingredienser till frukosten. Yoghurten toppades idag med müsli, blodapelsin, frysta bär, frön och nötter. ♥
 
 
Såhär såg dagens fina sovrumsutsikt ut! ♥
 
 
Att få heja och krama om syster, se henne stå i köket och baka med ett leende gjorde mig lugn och rofylld. En tacksamhet över min fina syster! ♥
 
 
Alfons med sin rufsiga kalufs!
 
 
 
Mot kvällen begav jag mig mot Elins för lite julfika och häng, det var ju ett tag sedan. Hon bjöd på hemmagjorda pepparkakor som var så fint dekorerade samt lite choklad och nötter. Pepparkakorna var så fint dekorerade att jag knappt vågade äta dem haha! 
 
 
Återigen hade vi mycket att prata om, det han nog aldrig bli en tyst sekund. Det hade ändå hänt mycket på ett par månader!! 
 
En riktigt bra start på lovet, hur ska man kunna toppa detta? Men imorgon så är det uppesittarkväll som gäller, en stor höjdpunkt på året. Då blir det familjemys, brädspel och god mat! ♥
Shih Tzu - blodapelsin - frukost - jullov - larsmo - pepparkaka - syster - tacksamhet - temys
1
Rebecca Adnell

Så mysigt med jullov! God jul på dig! ♥

Svar: hoppas du fick en riktigt fin och mysig jul!
Hemma Hos Felicia