JULSTÄMNING på Rotgränd

Välkommen hem till mig! Här är det julstämning till 101%. Jag har klätt julgranen, bakat saffransrutor, hängt upp julstjärnor i fönstren, handlat julklappar, planerat julkort och gått omkring med mysiga varma strumpor och sjungit högt till underbar julmusik. Jag är redo för julafton nu! 
 
Här är ett par bilder på hur det ser ut hemma hos mig just nu: 
 
 
Jag har pyntat julgranen med turkosa, glittriga julgransbollar och mysiga fairy-lights som gör granen superfin. Åh, den är perfekt! Eftersom att jag åker hem några dagar innan jul så passar jag på att ha julgranen framme lite extra länge! ♥ Vanligtvis så pyntar vi inte julgranen såhär tidigt, endast någon dag innan jul. 
 
 
Julfilmer är ett måste, Ensam Hemma 1 & 2 är nära till hands. Och såklart Musse Pigg måste man se i juletider!! 
 
 
Jag har vikt fina julgranar som pryder mitt köksbord. Fungerar också bra att hänga i julgranen. Klicka HÄR om du också vill vika en fin gran, det var inte alls svårt! Lite tålamod och du har en fin och billig julprydnad. 
 
 
Två fina julstjärnor jag fick av familjen! ♥
 
 
Självklart så avslutade jag förra veckan med att se The Holiday. UNDERBAR film. Kan se den hur många gånger som helst. Jag vet inte varför, men den är så fin. ♥
julfilmer - julgran - julpynt - julstjärnor - julstämning - the holiday
9
Mariette Öhman

Saffransrutor har jag inte hört om 🙄 Va du har det mysigt♥️♥️👌✨

Lindansarmama

Vilka fina vikta granar!

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh vilket fint inlägg med äkta julstämning :)

Karoline

Så fint!

Vicktoria

fina bilder :)

Jessica

Fina bilder 😊

ANgelika

Jag ska vika mig många fina Granar nu :D tack.

carmela

så mysigt och älskar bla ensam hemma filmerna.

Ellen

Åh, vilken härlig julkänsla!