Det bästa med att vara hemma

Det är alltid skönt att få komma hem ibland, kärleken och bara känslan av närhet är underbar! Detta är vad jag anser är bäst med att få komma hem ibland:  
 
 
Att sitta och käka frukost med dessa två är mysigt, oftast så kan ingen av dem ha normala ansiktsuttryck på bild. Dock var båda så hungriga och redo att hugga in på frullen. Men fina är dom ju iallafall! ♥
 
 
Att få hälsa på Alfons som alltid är lika glad att se mig. Här tittar vi ut på vad som händer på gatan. Alltid någon att spionera på! 
 
 
Att få äta lyxigt. Mamma hade tagit hem Poké Bowl från jobbet när jag var hemma. Inget jag hade smakat på tidigare, men det var verkligen supergott. Om ni har vägarna förbi Pirayo i Jakobstad måste ni testa på detta. Kan varmt rekommendera det! 
 
 
Att få träffa syster, min andra hälft, min prinsessa. Här är vi påväg till Kokkola för att inhandla möbler. 
  
 
All tid med familjen. Bild från systers lägenhet, ja även hon har flyttat. Just nu lever hon på fler kvadrat än mig haha. Så mysigt, och det kommer bli ännu mysigare när allt är på plats. Hon förtjänar verkligen detta! 
Jag kan inte förklara minen på denna bild... ibland blir det bara så haha! 
 
 
Att få dricka vin i soffan, se film och mysa tills ögonen inte längre orkar hållas uppe. När jag var hemma blev det rosé, mello och även filmen San Andreas som råkar vara min och mammas favvofilm. Vi kom fram till att vi nu har sett den 4 gånger haha. 
San Andreas - Shih Tzu - frukost - home sweet home - kokkola - larsmo - lunch - lägenhet - poké bowl - rosévin - syskonkärlek - valio eila
4
Emma Broberg

Åh vad härligt inlägg! Känner igen mig i allt <3

Sara

Det e alltid så skönt att få komma hem, know the feeling! :)
Tack för tipset om Poké bowl! Nu har jag nåt nytt att testa här i Jakobstad! :)

Ha det bra! :)

Sara

Det e alltid så skönt att få komma hem, know the feeling! :)
Tack för tipset om Poké bowl! Nu har jag nåt nytt att testa här i Jakobstad! :)

Ha det bra! :)

Sara

Det e alltid så skönt att få komma hem, know the feeling! :)
Tack för tipset om Poké bowl! Nu har jag nåt nytt att testa här i Jakobstad! :)

Ha det bra! :)