LAST FRIDAY

Här kommer nu ett par bilder från förra fredagen. Är mitt uppe i tentaplugg just nu så bloggen har kommit i andra hand (eller kanske tredje). Men såhär såg min fredag ut, som jag spenderade på hemmaplan: 
 
 
Vaknade upp hemma hos Elin, en relativt dålig nattssömn men var ändå pigg och kry under dagen. Jag hann snacka lite med Elin innan hon stack iväg till skolan. Jag satte mig framför datorn med lite skolarbete, försökte vara effektiv så att jag skulle ha helgen fri. 
 
 
Elin gjorde en god smoothie åt mig innan hon stack iväg, en smoothie på banan och mango om jag inte minns helt fel. Så snällt av henne. Den drack jag medan jag gjorde mig iordning för dagen! 
 
 
Elin bjöd, som jag tidigare visat här i bloggen, på hennes goda dadelbollar och kaffe. Mums! ♥
 
 
Och såhär glad blev jag av att se syster. Självklart var vi tvungna att ta lite selfies i hissen. 
 
 
Sen blev det lite kvällsmys med vin framför tv:n. Jag och mamma hade mycket att prata om. Så mycket hade hänt på en månad. The Expandebles gick på tv:n men vi hängde nog inte alls med i handlingen. Så mysigt att bara sitta och prata en stund. När klockan närmade sig 23 hade jag svårt att hålla ögonen uppe, och senare när jag lag huvudet på kudden somnade jag genast. 
dadelbollar - fika - fredag - fredagsmys - kaffe - larsmo - myskväll - romwe - smoothie - syskonkärlek - the expendables - vasa - vinkväll
2
Ida-Marie

ÅÅÅH gillar din tröja!!! ;)

Svar: älskar den verkligen!!!
Felicias mode

Alma

Så fin du är!

Svar: men tack desamma duu! <3
Felicias mode