Musikfavoriter i februari

Sex låtar jag lyssnat flitigt på i februari, låtar som jag blir peppad av och som ger mig styrka att plugga. Det är dehär låtarna jag sjunger högt med i när jag är ensam hemma: 
 
 
1. Roveena - Stitches, underbar cover som ger mig gåshud!
2. Ashley Tisdale & Chris French - Still into you, radarparet som släppt världens finaste låt! ♥
3. Martin Garrix & Dua Lipa - Scared to be lonely, min drog just nu
 
 
4. Selena Gomez & Kygo - It ain't me, en låt som släpptes häromdagen så har inte hunnit lyssna så mkt på den, men den är grym!
5. cXo - Self Control, en remake på en gammal låt! Älskar! 
6. Naughty Boy & Bastille - No one's here to sleep, hittade denna i ett How to Get away with Murder-avsnitt. Fick gåshud och var tvungen att lägga till den i min playlist. Galet bra! 
Ashley Tisdale - bastille - chris french - cover - cxo - kygo - martin garrix - musik - naughty boy - roveena - selena gomez