När man vaknar på fel sida

Dagens outfit:Tröja och skjorta_H&M, Byxor_Gina Tricot
 
Jag måste erkänna att jag vaknade på fel sida idag. Organisationsteorier, grupparbete och föreläsningar var inget jag ville ta itu med. Allt jag ville var att krypa ner under täcket igen, läsa böcker och dricka kaffe. Men nej, jag steg upp, klädde på mig, gjorde god frukost för att komma igång med dagen och försökte tänka positiva tankar om den kommande veckan. 
 
Jag är inte så förtjust i kursen jag går nu, en kurs om organisationer + ett grupparbete som går parallellt med den där vi ska skriva 6-7 sidor där 2 sidor ska vara klart denna fredag. Bara tanken gör mig frustrerad. Med instruktioner som är svåra att tyda blir allt till en stor soppa. Men vi kom igång med arbetet idag på eftermiddagen så nu känns det iallafall lite bättre. Kanske detta kommer funka. 
 
Jag kom hem vid 15:00, gjorde lite kaffe och tog några djupa andetag. Om jag ska klara mig igenom denna kurs gäller det att tänka positivt, hålla motivationen uppe och försöka att inte stressa upp sig över småsaker. Det ska vara lite jobbigt ibland, bara att kämpa. Det roliga kommer sen. Det positiva med denna vecka är att jag har en ledig onsdag, då blir det minsann en rejäl sovmorgon! ♥
Dagens outfit - gina tricot - måndag
2
Karolina

Ah det är så snyggt med skjorta under tröja! Och färgen på din tröja var grymt snygg :)

Svar: tack så mkt, senapsgul är faktiskt en av mina favoritfärger! :)
Felicias mode

Rebecca

Usch, jag minns hur jobbig organisationen var! Lider med dej.. Men det blir säkert bra, det är precis som du säger bara att försöka behålla lugnet och kämpa på! :)