EN GUILTY PLEASURE

En av mina guilty pleasures är Sandra Bullock-filmer. Jag vet inte vad det är med henne men jag bara älskar henne. Hon är en riktigt bra skådespelare och kan garva länge åt hennes komedier en fredagkväll. Ikväll vill jag tipsa er om två av hennes filmer (som för tillfället också finns på Netflix) som passar till en mysig hemmkväll med lite chips och dipp. 
 
1. 28 days
 
 
Denna film handlar om skribenten Gwen (Sandra Bullock) som lever ett lite för galet liv med mycket sprit, män och fester. Hon når sin gräns när hon försover sig till sin syster bröllop, super sig alldeles för full på bröllopsfesten och kraschar en limosin in i ett egnahemshus. Under 28 dagar ska hon befinna sig på ett rehablititeringscenter och i denna film får man ta del av hur det kan kännas att jobba med sitt beroende. En mycket sevärd film vill jag säga!! 
 
2. Force of nature
 
 
Ben (Ben Affleck) ska gifta sig och har precis hoppa på planet till bröllopet när det en fågel flyger in i propellern under starten och kraschar. I stolen bredvid sitter Sarah (Sandra Bullock) som blir hans reskamrat ända till Savannah där bröllopet ska äga rum. Under resans gång stöter de på en hög med motgångar, vill inte säga för mycket här, men jag kan iallafall dela med mig av att Ben kanske börjar tvivla på sina känslor för sin fästmö. Denhär filmen är också så himla bra, inte alls som jag först trodde att den skulle vara, utan bättre! Perfekt att se nu i detta gråa och trista väder! 
 
♥ ♥
28 days - ben affleck - filmtips - force of nature - guilty pleasure - netflix - sandra bullock
1
Isabel Bjon

Du ska kolla the proposal! Det är en av mina favorit filmer och Sandra Bullock spelar ju såklart huvudrollen. :)

Svar: men ja!!! Den filmen är ju så bra! Visst finns den på netflix!? Jag måste faktiskt ta och se den snart!! :)
Felicias mode