Sista dagarna av semestern

 
Jag försökte hänga mycket på villan, mös med familjen och lilla Alfons. Detta var en kyligare dag så vi satt under täcket och värmde oss. Det tyckte Alfons lät som en bra idé! 
 
 
Men visst kunde man sitta ute när det inte blåste så mycket!
 
 
Självklart har vi ätit massa gott, goda hamburgare som vi fixat ihop själv, grillat, mina chokladbollar som jag delade med mig av tidigare här på bloggen och godsaker från Fagerudds bageri
 
 
Jag har plockat lupiner tillsammans med syster! 
 
 
Sushi till lunch. Måndagen innan jag stack tillbaka till Umeå bjöd mamma på lunch inne på Golden Lotus. Ovan ser ni en av många tallrikar. Deras sushi är så små så det slinker lätt ner en för mycket. Men gott var det! 
 
 
Jag passade även på att njuta av värmen på den inglasade balkongen. Familjens balkong är så mysig och stor! Så skönt när man kan sitta där ute sena sommarkvällar utan att frysa! 
Shih Tzu - balkonghäng - buffée - burgers - chokladbollar - fagerudds bageri - golden lotus - hamburgare - home made - jakobstad - lupiner - sushi - villaliv
1
Sandra Leone

Sushi som är så gott!

Svar: älskar sushi!!!! :D
Felicias mode