STHLM QUEENS - Simone

 
Denna vecka vill jag börja med ett boktips. Denise Rudbergs nya bok Simone som är andra boken i en trilogi om Sthlm Queens. Den var mycket enkel att läsa, bra språk, intressant handling och perfekt för en dag på stranden (tog mig en dag att läsa den). Eftersom att jag hade läst första boken om Disa så ville jag verkligen läsa fortsättningen. Trilogin handlar om ett kompisgäng på tre tjejer, Disa, Simone och Mercedes och trilogin går ut på att man får kliva in i vardagen hos tjejerna. Så nästa bok kommer att handla om Mercedes och jag väntar med spänning, hon är den som varit mest sluten i de två tidigare böckerna och nu vill man ta reda på vad det är som döljer sig under skalet! 
Disa - Forum - Simone - Sthlm Queens - boktips - denise rudberg - trilogi
2
Josefine

Har än så länge bara läst den första, men måste läsa den här också!

Elin

Åh den där måste jag köpa!