tomatoes, tomatoes

 
Jag har en ny favorit i matväg. Det känns som att jag alltid kommer med nya favoriter här på bloggen men det förändras rätt ofta för mig, och ínom de senaste åren har jag ju börjat experimentera lite mera med maträtter och olika kombinationer. 
 
Men denna favorit hittar ni på kvällsmackan. Jag har ALDRIG, ALDRIG varit förtjust i tomat i varken burgare eller på mackan, i sallad funkar det bra men aldrig i någon annan kombination. På min semester testade jag hur det skulle smaka att skiva några tomatskivor på det godaste finska rågbrödet + några skivor ägg. 
 
Det blev en succée ska jag säga. Detta är nu mina "go-to-mackor" när inspirationen känns låg. De är så gudomligt goda (och jag önskar nästan att det här rågbrödet säljs här i Sverige också, kan inte få nog). 
kvällsmacka - kvällsmål - rågbröd - tomatsemla - ägg - äggmacka
2
GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Tomater är ju sååå jäkla gott! Särskilt körsbärstomater, plommontomater och dylikt, mums! :)

Svar: Haha håller med dig till 100%, kan inte få nog! :)
Felicias mode

LA WIB

SÅ fina bilder! Ser riktigt smarrigt ut :D