FREDAGSPEPP - modebloggare

Denna fredag är det mycket som händer, terminens sista tenta, sommarlovet inleds, Brännbollsyran har kickat igång, förfest på Carlshem och självklart lite FREDAGSPEPP. Det har varit en väldigt stressig vecka men ändå har någon lyckats fånga min uppmärksamhet under veckan. Fredagspepp innebär (för er som missat) att jag hyllar en eller flera här på bloggen. Någon som jag tycker behöver lite extra kärlek och beröm. Kärlek är något som världen behöver mera av. 
 
 
Så denna vecka vill jag hylla en finlandssvensk modebloggare på 20 år med en underbar stil och som man inspireras av till 100%. Hon är inte rädd för att experimentera med sin klädstil och provar gärna något nytt som sticker ut. Är det möjligtvis nya Kenza vi beskådar? Just nu håller hon på att avsluta sitt andra år på Estenomutbildningen i Vasa och på bloggen kan man se att hon brinner för makeup och hennes sätt att leka med olika sminkningar är så inspirerande. Bloggaren jag pratar om är Anna, som bloggar på AnnaxEmilia. Hon har nyligen börjat satsa mer och mer på bloggandet, även hennes bilder är proffsigt fotograferade och du kan hitta mängder av otroligt snygga outfits. 
 
Klicka er in på hennes blogg vetja! Du kommer inte att ångra dig!! ♥
 
 
Om ni vill ta del av flera FREDAGSPEPP-inlägg kan ni klicka er in på kategorin Fredagspepp högst uppe på bloggen! 
Estenom - Finlandssvenska bloggare - finlandssvensk - fredagspepp - modebloggare
1
Annaxemilia

Nemen gud! Det är ju jag?! Verkligen SÅ rörd! :D Älskar att läsa fredagspepp o blir så glad av de fina orden! <3

Svar: ååh fina Anna, det är du värd!! <3
Felicias mode