Våra kemiska hjärtan

 
Veckans boktips är skriven av Krystal Sutherland och handlar om en ungdomsromans. Har du tidigare läst John Greens eller Rainbow Rowells böcker är Våra kemiska hjärtan något för dig. Jag satt ofta med ett leende på läpparna när jag läste denna bok men visst satt jag med en bekymrad rynka i pannan. 
 
 
Henry Page är en obotlig romantiker! Han har bara aldrig upplevt den stora kärleken. Inte ännu i alla fall. När Grace Town haltar in i hans liv med käpp, för stora pojkkläder och duscha verkar inte stå högst på hennes att göra-lista, vet han att det är på väg att ändras. För alltid.
 
Boken förvånade mig på många ställen, jag kände en samhörighet med Grace och känslorna Henry känner är mycket bekanta. Fin bok, bra skrivet, bra läsning! ♥
 
 
två citat från boken som gör boken så läsvärd! 
Rainbow Rowell - boktips - bonnier carlsen - böcker - john green - krystal sutherland - våra kemiska hjärtan
3
Danielas Dagbok

den vill jag läsa!!

Icaibloggen

Oh låter som något att läsa faktiskt. Men jag läser så sakta så hinner ju knappt med böcker. Avis på dem som kan läsa en bok på typ några timmar eller på typ 1 vecka 😂

Maria Linnea

Den ska läggas till listan på böcker att läsa i år! :)