another hotel breakfast

 
En söndag som denna drömmer jag mig bort till förra veckans goda hotellfrulle. Scandic Plaza här i Umeå har en riktigt maffig hotellfrukost ska jag säga, pannkakor, nutella, yoghurt, bröd (även glutenfritt), massa frukt, bacon och ägg. Jag skulle bra ha kunnat sitta där hela förmiddagen och gottat mig men vi hade en tid att passa. Dessutom kör de frukost till klockan 13:00 på lördagar, hur underbart är inte det!? 
Scandic Plaza - Umeå - familj - frukost - frukostbuffée - hotellfrukost - kaffe
3
MartinaOlsson

Hej! Jag har just nu en tävling på min Instagram i samarbete med YR Skincare där du kan vinna superhärliga hudvårdsprodukter från dom :) Låter detta som något för dig kan du vara med och delta genom att gå in på @mmartinaolsson på Instagram och klicka upp bilden med YR-produkterna, eller klicka på länken här nedan :) Ha en superhärlig dag!
https://www.instagram.com/p/BRfl8tgFn2w/?taken-by=mmartinaolsson

ISA

åh men så lyxigt! älskar hotellfrulle <3<3

Meg

Vilken lyx med hotellfrulle!