Bröllopsmässa

Denna helg har jag spenderat på en bröllopsmässa som ägde rum på Scandic Plaza. I fredags fick jag reda på att jag vunnit biljetter till mässan, så då passade jag på att ta en sväng där via (fast det inte riktigt är så aktuellt för mig). Jag gillar att gå på mässor och bli inspirerad. Någon gång ska jag väl ändå gifta mig. 
 
 
Underbara dekorationer i olika färger, här med ett rosa tema.
 
 
Jag gillar den finurliga detaljen med Ahlgrens bilar. Så mysigt!!
 
 
Man fick även prova på små tilltugg från Annas fest & mat.
 
 
Det bjöds även på lite live-musik och några föreläsningar.
 
 
Mysigt att gå runt och iaktta de nyförlovade paren som ska börja planera sitt bröllop. ♥
Bröllopsmässa - Scandic Plaza - annas fest & mat - bröllopsklänning - mässa - resia
2
Photo by E M E R E L L A

Tack så mucket :) Åh vad roligt med bröllop :)

Alma

Åh så fina grejer!