FINA ÖGONBLICK

Veckan har återigen sprungit iväg och nu är det dags att sammanfatta den senaste veckan i mobilbilder! Mobilen är alltid med mig och på senaste har jag varit extremt aktiv på instastories, ett tips till er om ni vill följa mig. (@feliciasmode)
 
 
En fika tillsammans med en klasskompis aka grannen. Hon fick prova på finskt kaffe (Juhla Mokka såklart) och det fick ett positivt betyg. / Och en bild från en vacker morgon, morgon- och kvällssolen är alltid vackrast.
 
 
En söndag bestämde jag mig för att lyxa till det med tortillas, jag provade också på vegetariskt färs istället för malet kött, vilket var riktigt gott och passade super i min tortilla! 
 
 
Jag har läst en massa, plöjt igenom två böcker nu på en kort stund. Och druckit en massa kaffe har jag också gjort för att hålla mig vaken. / Jag kände mig kreativ i förra veckan och pysslade ihop en kalender, det är viktigt att få uttrycka sin kreativitet! 
 
 
En outfit från veckan, mysigaste byxorna från Monki åkte på när man ska sitta hela eftermiddagen! 
 
 Ikea-shopping har jag hunnit med, massa gött har fått följa med mig hem. Bland annat en ny filt, handdukar, termosmugg och en skärbräda! / Gratis kaffe (utan mjölk dessutom) smakade bra en förmiddag!
 
 
Jag har sett hela femte säsongen av GIRLS, jisses vad bra det är. Bara en säsong kvar nu!!!! / Jag har skypat med syster, catchat upp fast vi sågs för fyra dagar sedan haha. Men förvånandsvärt mycket hade hänt!!
 
 
Spana in det underbara vädret för bara någon dag sedan. Solen var framme och termometern visade på minus 16 grader. Men det gav mig ändå en positiv energi för dagen! 
 
 
Jag testade Celsius nya dryck med vattenmelon, riktigt god och höll mig pigg hela eftermiddagen när jag verkligen behövde plugga. 
 
 
En morgon som alla andra / Ett fint citat i boken jag läste! 
 
 En fin frulle en vardag / Jag i mitt essä, pluggpluggplugg!! 
 
 
#goodlooking - Celsius - DIY - Dagens outfit - IKEA - Tortillas - Umeå - citat - energidryck - fika - frukost - girls hbo - god morgon - instagram - instastories - juhla mokka - kalender - monki - skype - studieliv - studier - syskonkärlek - vattenmelon
2
Carolin

Härliga bilder :) Den där celsius måste man ju prova :P

Annsoh

Jätte fina bilder! :) Hoppas du får en trevlig helg!