Minisemester

I går blev det tidig väckning för min del, klockan 05:57 stod jag i hissen och redo att hoppa på bussen som skulle ta mig till hamnen. Har 5 dagar med familjen att se framemot. Så jag släpade min väska till bussen som hämtade upp mig klockan 6:30. 
 
 
I morse var vädret på topp, solen tittade fram och lös över Wasa Express
 
 
Jag hade riktigt bra pluggflyt under hela resan, första kaffekoppen gav mig en energikick och jag fick motivation att läsa om motivationsteorier hehe. 
 
 
Jag provade även denna under resan. De första klunkarna var riktigt goda men efter ett tag blev den maffig och jag hade svårt att dricka upp hela. Men smaken var ett plus! 
 
 
Sedan hämtade Elin upp mig i hamnen för att sedan ta mig till Sweet Vaasa där det blev en Ceasar sallad för mig. Jag var så hungrig så och deras sallader är så otroligt goda. Vi hann snacka lite innan syster hämtader upp mig och körde långa vägen hem. En lång dag, men skönt att vara på hemmaplan! ♥
Njie - Sweet Vaasa - cappuccino - ceasarsallad - kaffe - propud - proteinmilkshake - wasa express - wasaline