SNAPSHOTS från förra veckan

 
Nemen hej, jag kände att det var dags för en liten förändring. Håret var ljust och tråkigt och saknade glans. Nu kör jag på en lite mörkare färg och måste nog säga att jag är rätt nöjd. Skönt med lite färg nu i vår! 
 
 
I lördags blev det fika på Robert's Coffee med syster. Vi tog varsin kaffe och bakelse och bänkade oss på övervåningen och peppade varandra inför nästa vecka. Det var mindre än 24 timmar innan jag skulle åka hem så vi försökte umgås så mycket som möjligt. Väldigt svårt att tröttna på denna tjej. 
 
 
Man kunde faktiskt sitta på balkongen utan att frysa i helgen. Familjen samlades och försökte lapa så mycket d-vitamin som möjligt. Även Alfons verkade njuta av det varma vädret. Ännu finns det inga balkongmöbler men nu är de iallafall beställda så att familjen kan njuta av vädret till 100%. 
 
 
Mamma har köpt nya tavlor till köket och kan verkligen relatera till tavlan till höger. Lite så jag kände i måndags när jag satt och tentapluggade. Och så fina tulpaner vi fick av pappas moster. I helgen ska jag försöka få hem lite fina blommor till lägenheten. Det måste livas upp här känner jag! 
 
 
Vi provade också på att göra egen sötpotatispommes och det blev så himla gott. Det + kyckling, halloumi och sallad utgjorde en supergod middag. Jag blev nog bortskämd under min vistelse hemma. 
 
 
Som avslutning på lördagkvällen bjöd mamma mig på bio. Självklart måste man ju se favoritdisneyfilmen!!!! Eftersom att jag växt upp med denna film var jag väldigt emotionell under hela filmen, så mycket känslor som väcktes till liv. Filmen var helt underbar och längtar tills jag får se den igen. 5/5 ♥
Brownie - Kino City - Robert's Coffee - Shih Tzu - balkong - balkonghäng - beauty and the beast - bio rex - brunette - desenio - hårfärg - jakobstad - kaffe - middag - skönheten och odjuret - syskonkärlek - sötpotatispommes - tulpaner
2
Vicki

Saknar dej❤❤

Liene Svärd

Kul att se bilder från din vardag :)

Svar: åååh men tack finis!! :)
Felicias mode