SÖNDAGAR

Godmorgon alla fina! Såhär har jag börjat min morgon, med en stor skål med gröt, äpple, nötter och lingon + en kopp kaffe. Jag dricker vanligtvis inte kaffe på morgonen men denna helg ville jag lyxa till det lite. Jag behöver all energi jag kan få. 
 
När jag vaknade i morse kände jag att vaknade på helt fel sida. Jag hade svårt att somna och vaknar tidigt. Kroppen känns tung och känner av en klump i bröstet. Bara att kliva ut genom dörren och försöka skjuta bort känslan med hjälp av en morgonpromenad. En timme senare känns det lite bättre men ändå är det något som ligger och gnager långt bak. Det har bland annat att göra med en skoluppgift som strular, man vill att den ska bli godkänd men läraren verkar inte tycka och tänka som oss och nu har det blivit ett ångestmoment för mig. Bara tanken av den gör att jag vill gräva ner mig under täcket... 
 
Igår hade jah även en rätt så fullspäckad dag så idag ska jag passa på att ta det lugnt, lägenheten behöver städas lite och kylskåpet ska påfyllas. Det ska jag varva med lite plugg, poddar och youtubevideos. Söndagar är till för att förbereda kropp och knopp för den kommande veckan! ♥
frukost - gröt - söndagsmorgon