FÖRSTA MAJ

Jag har vaknat rätt tidigt nu i en veckas tid, börjar bli rätt jobbigt för mig men solen tittade fram denna morgon och gav lägenheten ett ljus som piggade upp mig. Så jag började maj månad med att läsa lite, en lugn start på veckan. Så skönt med en ledig måndag btw. Och vädret, en comeback från helgens snöstormar. 
 
 
Vad jag läser just nu kommer ni att få se i ett senare inlägg, kommer nämligen att tipsa er om denna bok så stay tuned! 
 
 
Jag gjorde iordning lite frukost innan jag cyklade iväg till universitetet för att plugga några timmar. Vid 14 bestämde jag mig för att sätta mig ute i solen med lite kaffe och låta huden ta emot lite d-vitamin. Så skönt. Läste lite mer ur min bok och njöt till 100%. 
 
 
Klockan 9 i morse var det tomt ute vid universitetet. Bara jag som är tapper och tar mig till skolan för att plugga. Men jag har insett att jag pluggar bäst när jag är där, hemma i lägenheten finns det så många distraktioner. Helt plötsligt kan man ju få för sig att man ska städa eller tvätta haha.
 
 
Kvällen innan hade jag gjort iordning en god kycklingsallad som jag packade med mig. Jag lade även till några av mina egengjorda krutonger. Så gott var det! Dock blev jag inte riktigt mätt av det så det slank även ner lite choklad. 
 
Hoppas ni haft en riktigt fin eftermiddag! ♥
Umeå Universitet - frukost - första maj - gröt - krutonger - kycklingsallad - lunch - tatuering
8
Ida Hedlund

Jag total älskar din bh och din hårfärg!!!<33

Svar: tack så mkt Ida!!! så glad jag blir!! :)
Felicias mode

Hanna Karlsson

Vilken mysig dag!

Svar: hihih det var det verkligen!!!
Felicias mode

A M

Mysigt inlägg med jättefina bilder!
sv: Visst är det, riktigt gott!
Kram

Sugkatt

Men WOW vad din hårfärg är snygg! Och tatueringarna (;

Svar: men tack såå mkt!!! Vad glad jag blir! :)
Felicias mode

J

Fina bilder!!

J

Fina bilder!!

A M

Åh vill se vad det är för bok du läser :P

Svar: boktipset kan du nu hitta på bloggen!!! :D
Felicias mode

Matilda Berlin

Åh vilken underbar dag det lät som!! =) Hoppas idag blir en lika bra dag idag =)