FREDAGSPEPP - en nittonåring

Vi välkomnar denna fredag med öppna armar!! Och självklart när det är fredag så innebär det FREDAGSPEPP här på bloggen. Det innebär att jag varje vecka hyllar en speciell person som jag tycker behöver lite extra kärlek. Att sprida lite extra kärlek gör bara gott och kärlek är något denna värld behöver!
 
 
Denna vecka har jag valt att hylla en finlandssvensk brutta, bloggare och instagrammare. En tjej på nitton år som jag anser lever de bästa ungdomsåren, hon läser böcker, dricker vin med vänner, njuter av sena mysa kvällar och kaffet får vi inte glömma och däremellan har hon försökt balansera ett studieliv med studentskrivningar i fokus. Hon har de sötaste tatueringarna och älskar katter. Men hennes vardag har inte alltid varit en dans på rosor där psykisk ohälsa har varit och lurat i bakgrunden. Denna vecka har jag valt att hylla Natalie Skogman som driver bloggen Alektopaten och instagramkontot @natalieantonias. Hon är en inspirerande tjej med tankar och åsikter i massor. Man märker att hon älskar att skriva när man läser hennes blogg eftersom att all text är så välskriven och fin. 
 
Hon har haft en liten paus från bloggen men är nu tillbaka med ett rykande färskt inlägg som ni bara måste spana in (ang vilka tv-serier du måste se) och hennes instagram kryllar av inspirerande bilder, ni måste bara gå in och kika! ♥ 
 
 
alektopaten - fredagspepp - instagram