FREDAGSPEPP - matkonto

Idag är det fredag!!! Du är mycket välkommen ska jag säga. Det har varit mycket fokus på plugg och kalkylmodeller denna vecka och jag är verkligen redo för helg. Men självklart så ska vi köra en FREDAGSPEPP också. Idag ska jag sprida lite kärlek så att all snö här smälter och värmen anländer. 
 
 
Denna vecka kommer jag att hylla två fina tjejer och deras supersöta instagram-konto. På deras instagram konto hittar du allt från goda desserter till goda pizzor och makalösa sallader. Självklart så vill jag hylla ett matkonto. Jag blir alltid så himla sugen när jag ser en ny bild i mitt flöde, och oftast så är det en bild av någon god efterrätt eller lösgodis som alltid får saliven att produceras. Kontot jag pratar om är twogirls_eating som drivs av två fina tjejer, Ida och Matilda som är bosatta i Helsingfors. Så mycket kärlek till er!!! Deras flöde är goals! Ni måste spana in det! 
 
 
Helsingfors - fredagspepp - frukost - instagram - matkonto - twogirls_eating - vitamin well
3
Dixi Wonderland

ÄLSKAR MITTEN BILDEN <3 Gud va glad jag blev av att se den :D

A M

ÅH jag älskar matkonton! Jag har ett själv :D @foodiebyam
sv: Låter som en grym idé! Den passar alltid :P
Kram, trevlig helg! <3

Svar: åh men det måste jag spana in!!!! :D Tack desamma du! <3
Felicias mode

ISA

OMG, hungrig nu ja! Fredagspepp kändes som en himla fin grej också!

Svar: haha! ja, jag tycker att det behövs lite extra kärlek i världen! <3
Felicias mode