COFFEE & CAKE

I lördags blev det lyxigare fika inne på Fiika i Jakobstad. Jag hade inte hunnit smaka på deras utbud av godsaker så passade på när jag hade vägarna förbi. När vi anlände runt tre-tiden var det rätt mycket folk, men vi lyckades få ett bord i sista sekund. 
 
Jag var dock sugen på något salt den eftermiddagen men utbudet av salta tilltug var rätt dåligt. Men lyckades ändå hitta något som föll mig i smaken. 
 
 
Det var så länge sedan jag träffade Amanda och Elin så vi hade en hel del att snacka om. Som vanligt. Det blir så när man inte ses på ett par månader. 
 
 
Amanda valde deras chokladlatte och Elin tog en mumsig oreokaka. 
 
 
För mig blev det en stor dadelboll, med massa choklad! ♥
 
 
En mysig eftermiddag! ♥ Alltid så himla roligt att höra vad tjejerna sysslar med, hur deras liv ser ut och vad de har åstadkommit!  De ger mig alltid ett leende på läpparna! 
Fiika café & Interior - choklad - dadelbollar - fika - gofika - jakobstad - kaffe - oreokaka
1
ISA

aa men du där hittade du verkligen något riktigt salt!! ;) haha. Men vem får saltcrave på fika va? Jag känner mest sött sött sött. Mysigt iaf!

Svar: ja, mysigt var det! Älskar inredningen på Fiika!! <3
Hemma Hos Felicia