dreaming of christmas

I helgen sprang jag ner på stan på jakt efter lite mer julprydnader till min lilla lägenhet. Julstämningen har smått börja krypa fram och igår lyssnade jag på julmusik för första gången. Men jag kunde inte låta bli när snön vräkte ner, jag tände lite ljus och åt lite pepparkaksbollar. Ögonblicket var gjort för lite julmusik.
 
Men iallfall slank jag in på Lagerhaus och köpte lite nya kökshandukar och ett väldoftande ljus. Kan inte få nog av doftlus. Men inga större fynd gjordes. Jag vet heller inte riktigt vad jag är ute efter. Jag har så svårt att inreda, men jag antar att jag kommer lägga märke till den perfekta julinredningen när jag gör det. 
 
 
Sugar coated almonds. Wow säger jag bara. 
 
 
Nu måste jag också börja inhandla lite mera julte också!! (är det bara jag som går crazy på te runt jul, kan ha flera olika sorter i skafferiet)
christmas - doftljus - kökshandukar - lagerhaus - pepparkaka - pepparkaksbollar - suger coated almonds
6
Ida Jansson

Åh va mysigt!! Jag är oxå tokig i doftljus 😃

Svar: jag har såååå många hemma! :)
Hemma Hos Felicia

Evelina Östlund

Ser så mysigt ut. 😊

Svar: hihihih! :)
Hemma Hos Felicia

Emnitus - Mode

Gott med pepparkakor!

ha en bra dag

Petra Olsson

Så mysigt med julfika;)

Svar: verkligen, det positiva med vintern. Att man får variera fikat i det oändliga :D
Hemma Hos Felicia

Ronja

Wow doftljuset?? Måste köpa det direkt känner jag haha

Svar: gör det!! endast 39 kr, så billigt!! :)
Hemma Hos Felicia

Corinne Grönholm

Åh vad mysigt och vilka fina bilder!:) Pepparkaksbollar lät ju inte helt fel hehe. Mums!