EN HELG HEMMA

 
Hej på er! Helgen har bara sprungit iväg. Jag har spenderat denna helg på hemmaplan hos mina föräldrar. Blev en liten spontantrip hem för att hälsa på familjen, käka gott, mysa och fira farsdag. Eftersom att jag endast var hemma två hela dagar så har jag inte haft tid att uppdatera er, knappt ens sätta mig ner framför min dator. Men det har varit skönt att fokusera på annat ett tag. 
 
Dock tror jag att jag valde fel dag att åka hem på, det blåste rejält ute på havet i torsdags. Vågorna var extremt jobbiga och jag måste erkänna att jag blev faktiskt rädd där ett tag. Åksjukan tog över och jag var tvungen att köpa till mig en hytt. Den värsta resan på länge må jag säga. Det slutade även med att båten var en timme försenad, jag var överlycklig när jag senare stog på bar mark. 
 
Hemresan var mycket bättre, jag kunde i lugn och ro sitta i caféet och läsa. Så skönt med en lugnare båtresa hem. Jag skulle nog inte palla flera hemska resor. Höststormarna är inget att leka med. Imorgon så får ni se vad jag egentligen sysslat med under dehär två dagarna. Här ovan ser ni iallfall en outfit jag hade på mig under fredagen! 
 
Hoppas ni haft en superfin helg! Jag ska avsluta min med lite godis och film samt ska försöka somna lite tidigare idag också så att jag får en bra start på nästa skolvecka! Kram! ♥
Dagens outfit - jakobstad
4
Mamma

Så roligt att få ha dej hemma en stund. 😊 ❤ fast din hemresa var mardrömslik. Hoppas du får en bra skolvecka. 😊 ❤

Danielas Dagbok

Fy, jag är helt traumatiserad av gångerna jag varit på havet när det blåst hårt! Att behöva vara sjösjuk och livrädd samtidigt är ingen trevlig kombination... Tur att allt slutade bra <3

Svar: jag är så glad att hemresan var lugn, skulle inte ha klarat av två jobbiga båtresor på en vecka ;)
Hemma Hos Felicia

Tessie - Fotograf

Vilken härlig blogg! Fantastiskt kul att hitta hit. Du kommenterade för länge sedan på min blogg. Den har legat död ett tag, men försöker plocka fram den igen, så tänkte titta in här och säga hej! :)

Svar: åh men tack! Och kul att du bloggar igen!! :)
Hemma Hos Felicia

Sandra

Vilka vackra bilder!

Svar: tack fina du!! :)
Hemma Hos Felicia