EN VINKVÄLL

Förra lördagen styrde vi ihop en liten vinkväll hemma hos Sofie. Jag behövde verkligen komma ut ur min lilla förkylningsbubbla och lite ost och vin var precis vad jag behövde! Så runt 7 hoppade jag på cykeln och cyklade iväg. 
 
 
Vi mumsade på lite vindruvor, salta kex och digestive med brie och marrmelad. Så himla gott, jag tror det var det som räddade min förkylning. I bakgrunden visades film efter film på tv3 medan vi snackade och diskuterade den föregående veckan.
 
 
Sofies hund Oliver är såååå himla mysig och busig!! 
 
 
Vad är en vinkväll utan lite spel? Louise hade med sig lite frågespel som höll oss sysselsatta en stor del av kvällen! Självklart var ämnet mat! ♥ 
bezzerwizzer - brie - digestive - kokkonst - kostvetare - vinkväll
3
Anita

Men mysigt !

Svar: verkligen! Perfekt höstmys!
Hemma Hos Felicia

EVELINA

Låter som en jättebra kväll, ost och vin skulle jag kunna ha varje dag – det är ju så gott! :D Och bra att det gjorde susen för förkylningen, hoppas du får en fin helg nu helt utan förkylning!

Vilket kul spel, jag har det stora Bezzerwizzer, men visste inte att det fanns ett sådant där också, måste kolla upp det :)

film&serier bloggen

salta kex, det är väll livet det + lite tillbehör *vattnas i munnen*

Svar: så enkelt och så himla gott!! :)
Hemma Hos Felicia