EVENING YOGA

Vad är bättre än ett avslappnande yogapass som avslutning på denna vecka? Jo, ett yogapass med tema "self love". Ikväll ville jag unna mig lite yoga, sitta ner, slappna av och andas. Känna kroppens alla muskler och ge den lite kärlek helt enkelt. Jag klickade mig in på min favorit Yoga with Adriene på youtube och körde igång ett 50 minters pass med temat "Self love". 
 
Det var enkla rörelser, mycker fokus på andning och stretch. Precis vad min kropp behövde idag. Efteråt kände jag mig lättad, lite varm i hela kroppen liksom. Vet inte vad det var men yogan gav mig en liten boost. Om ni hittar en ledig timme nästa vecka, kör detta yogapass. 
 
Här nedan hittar du yoga videon jag följde. Jag gillar verkligen Adriene, hennes röst är så sövande, får en verkligen att hamna på rätt ställe. Det var ett tag sedan jag kört yoga nu, bara stretchat efter en lång skoldag så det var skönt att få sitta ner och följa instruktioner och bara andas! ♥
 
 
Hoppas ni får en superbra vecka! Kicka igång den med denna video vetja! 
Yoga - self love - yoga with adriene - youtube