BDAY PARTY

I fredags nalkades det födelsedagsfest hemma hos en klasskompis. Hon hade nämligen fyllt år i början av veckan så hon ordnade en mysig fest hemma hos henne. Hon gick all in med pynt, välkomstdrink och brädspel! Det var en skön stämning och alla var partysugna! 
 
 
Jag var klädd i mjuka, bekväma kläder, lite pyjamasaktigt faktiskt. Men är så kär i skjortan att den fick åka på denna kväll! 
 
 
Jag lyxade även till det med lite läppglans. NÄR hade jag läppglans sist? Kan inte minnas. Jag gillar denna som har lite bruna toner! 
 
 
Shottarna var minst sagt färgglada. De lyste verkligen upp rummet. Det bjöds även på egengjorda kokosbollar, popcorn och chips! 
 
 
Resten av kvällen spelade vi Sveriges Mästerkock, ett frågespel i stil med Monopol kan man väl säga. Och vad går det då ut på? Du ska helt enkelt svara på frågor om mat, vår specialitet! 
 
 
En riktigt mysig fredagskväll i fint sällskap! ♥
födelsedagsfest - födelsedagskalas - idun minerals - kostvetare - monopol - shot - sveriges mästerkock
2
Felicia

ååh härligt

EVELINA

Låter som ett kul firande! Och skjortan är verkligen snygg och läppglansen också, så bra val där :D

Svar: åh tack så mycket!!! Så glad jag blir!! :)
Hemma Hos Felicia