COSY SUNDAY EVENING

 
Lösgodis från Hemmakväll blandat med lite naturgodis. Otroligt bra kombo!
 
 
Oj wow. Har precis landat i sängen efter en lång pluggdag på universitetet. Vem sätter en tenta på en måndag liksom? 9 h plugg avklarat, repeterat och repeterat. Nu håller vi tummarna inför imorn. Man kan minsann säga att det varit en intensiv vecka. Helt plötsligt insåg jag hur mycket jag behövde lära mig, hur mycket jag var tvungen att gå igenom. Vilken tur att jag inte hade några större planer för helgen... 
 
Som avslutning på denna vecka blir det sängläge, lite godis och Modern Family. Har nu påbörjat åttonde säsongen, jag var rent av besatt av den serien under mitt första år här i Umeå. Plöjde igenom alla sju säsongerna på bara någon månad. Men först ska jag börja med en varm dusch, dagens blåsiga väder har har relaterat till att det varit riktigt kallt inne på skolan. 
 
Hoppas ni haft en mysig halloween-helg, käkat massa gott och laddat upp inför kommande vecka! ♥
Hunkemöller - hemmakväll - lösgodis - modern family - naturgodis
1
Linda Ph

hahha jag plöjde också igenom Modern Family första gången jag såg den! åhh blir så avvis att du får se dem avsnitten för första gången :) älskar pappan dunphy!

Svar: åååh, jag såg precis sista avsnittet på åttonde säsongen på Netflix :O vad ska jag göra med mitt liv nu?
Hemma Hos Felicia