Hälsosamma pauser i vardagen

Tidigare i veckan fick jag ett besked om att jag vunnit en kokbok. Jag som länge velat ha en ny kokbok och nya idéer för min matlagning blev superglad. Systrarna von Sydow har släppt en bok med smarta recept för hälsosamma pauser i vardagen. Det finns så många goda och härliga efterrätter jag gärna skulle vilja prova på. Även en hummus som jag ska prova på i helgen. 
 
Det lilla hindret just nu är att man inte har någon ugn hemma men får försöka lösa det på något sätt. 
 
 
Bland annat tips och idéer till din macka, frukosttips,smoothies och spännande rawfood bollar. 
 
 
Små stunder med systrarna von Sydow - Systrarna von Sydow - bonnier carlsen - kokbok - pauser i vardagen - recept
2
EVELINA

Ser ut som en bok som jag måste få hem jag också! :D Hoppas du kan testa det mesta i boken ändå, trots att du inte har någon ugn :)

Svar: Verkligen, så himla bra bok! Provade ett hummusrecept nu i helgen som var så gott! :)
Hemma Hos Felicia

Maria

Grattis!