JUST NU - listan

JUST NU
 
Äter jag:
Massa pesto, det förgyller verkligen den tråkiga nudelrätten. Nudlar i säg är inte så näringsrikt men när du kombinerar dem med lite hopplock från kylen OCH en matsked pesto är det som att du har värsta lyxmåltiden framför dig. 
 
Tittar jag på:
The Mist, tv-serien på Netflix som är baserad på Stephen Kings bok med samma namn. Är nu inne på avsnitt 4.
 
Lyssnar jag på:
I söndags kom jag över en riktigt grym tjej som jag måste tipsa om, Reneé Dominique. Hennes covers på youtube är så grymma. Hon spelar ukulele i de flesta videos, vilket ger en härlig myskänsla till hennes låtar. Denna är min favorit. 
 
Har jag på mig:
Stickat och Dr martens. Kylan tränger sig på här i Umeå och om man ska sitta och plugga i skolan behövs den tjockaste tröjan för att hålla värmen. Och Dr martens för att de klarar det regniga vädret. 
 
Är jag rädd för:
den mörka vinterperioden och rastlöshet
 
Ser jag framemot:
framtiden
 
Uppskattar jag:
Omtänksamma människor, folk som bryr sig på riktigt. Helt enkelt fina människor!
 
Saknar jag:
Framtidsplaner, villalivet, solen och en katt
 
Köper jag:
Saker i neutrala färger, rotsaker, frukter och mandelmjölk 
 
Läser jag:
Läste precis Mina smala axlars längtan av Maria Frensborg
 
 
Borde jag:
sätta mig ner och fundera på livet, komma igång med alla inlämningsuppgifter till denna kurs, dammsuga och köpa mera päron
 
Pratar jag ofta om:
tv-serier (det är livet just nu)
 
Listan hittade jag HÄR
dr martens - maria frensborg - mina smala axlars längtan - pesto - reneé dominique - stephen king - the mist
1
Felicia

Åh, dina skor <3 så snygga