MY THURSDAY

Ja, ingen har väl missat att den första snön har anlänt? Jag började gårdagen med att släpa mig till skolan i snöslask. Klädde mig i en mysig outfit, mina mysiga byxor med snöflingemotiv, varma sockor och min stora varma halsduk från Lindex. Jag var redo för vädret. 
 
 
Snöslask är inget jag gillar. Jag spenderade hela dagen i skolan med tentaplugg. Klagar inte, hade ändå inte gått ut i snöslasket så jag gjorde iallfall något vettigt av dagen. Jag lunchade med några klasskompisar, lyssnade på lite jazz som spelades i ljusgården och gick sedan hem vid halv 5.
 
 
Jag kom hem till en fullproppad postlåda, däri kunde jag hitta denna låda jag vunnit förra veckan. Jag är besatt av nötter och denna kunde inte komma lägligare!! Ett inlägg om innehållet kommer upp senare! Men gud vad glad jag blev, detta förgyllde min dag! Tack Parrots!! ♥
 
bild på gårdagens outfit!
 
Sedan gjorde jag middag, städade lite, försökte smälta allt jag lärt mig under dagen och bänkade mig sedan i sängen med That '70s show, perfekt när man vill varva ner efter en lång dag. 
Umeå - YAE - den första snön - nötter - parrots - parrots sverige - yae apparel
1
Film&serier bloggen

Åh! Snön har inte kommit hit där jag bor än :(

Svar: jag skickar lite snö till dig, det lär nog komma tillräckligt här ändå!! :D
Hemma Hos Felicia