Byte av bloggnamn

Glad fredag på er! Denna fredag har jag kickat igång en ny kurs, nu är det hälsokommunikation som står på schemat fram till slutet av oktober. En kurs med en massa utmaningar för min del, speciellt när vi ska hålla ett 8-10 minuters tal och inför klassen. Det är verkligen inte min starka sida, snarare något jag måste jobba på. Men annars verkar kursen intressant och jag känner mig peppad. 
 
Ni kanske lag märke till när ni klickade er in här på bloggen att jag valt att byta namn på bloggen. Felicias mode har nu bytts ut mot Hemma hos Felicia. Jag har längre grubblat över detta, jag har nämligen insett att denna blogg lämnat ämnet mode och mer kommit in på mat och hälsa, samt lite litteratur och vardag. Visst slinker det in en outfit här och där men matlagning och recept har mer och mer tagit över och det intresserar mig mera. Bloggen behövde en liten uppiffning och ett byte av bloggnamn är en perfekt början. Nu behöver jag inte känna pressen att leverera outfit-inlägg efter outfit-inlägg utan nu kan jag helt enkelt posta vad jag vill eftersom att bloggnamnet är så brett. 
 
 
Hoppas ni får en riktigt härlig fredag, min spenderas med lite godis framför en bra film. Det är jag värd efter en intensiv vecka med tentaplugg, tentaskrivning och bara för att vädret här i Umeå suger. Jag saknar solen! ♥