TIPS - fyra poddavsnitt

I veckan har jag varit på jakt efter nya podcast, har börjat tröttna på ett par jag lyssnat på tidigare och några har också tagit "podd-paus" vilket har lett till att jag inte har haft något att lyssna på när jag promenerar. Men jag har lyckats hitta ett par nya som jag ska ge en chans. Jag har väldigt svårt att hitta poddar jag gillar, helst ska de handla om ämnen jag gillar så att jag inte blir uttråkad.
 
Därför vill jag också tipsa er om 4 podd-avsnitt som jag tycket att ni borde lyssna på, allt från underhållning till lite mer seriösa ämnen. Om ni också har haft brist på bra poddavsnitt att lyssna på kommer nu här 4 grymma avsnitt som du kan lyssna på nu i helgen:
 
 
1. Ångestpodden - 134. Sara Songbird gästar
Otroligt bra avsnitt, ett av de bättre skulle jag nog kunna säga. Sara Songbird gästar ångestpodden där de bland annat pratar om att vara "body positive", om ordet tjock och att älska sin kropp precis som den är. Om du ska lyssna på något avsnitt så är det detta. Toppenavsnitt! 
 
2. Anna Faris is Unqualified - Episode 88. Emma Roberts
Visste ni att Anna Faris driver en podcast? Inte jag heller för några veckor sedan. I detta avsnitt intervjuar hon en av mina förebilder Emma Roberts, jag var ju tvungen att lyssna. Emma är en så otroligt stark och positiv tjej, hennes skratt är så underbart och i avsnittet pratar hon bland annat om Scream Queens och "deal breakers". Ett avsnitt för dig som är ute efter lite underhållning (eller gillar Emma Roberts lika mycket som mig)
 
 
 
3. Vegopodden möter Ida Warg
En podcast som är ny för mig men jag fastnade direkt efter att jag lyssnat på detta avsnitt. Mattias Kristiansson som är chefsredaktör på tidningen VEGO intervjuar Ida Warg. I avsnittet pratar de bland annat om hennes husbilssemester, veganism och varför folk tror att hon tränar mer än vad hon gör. Mycket inspirerande avsnitt. 
 
4. Dietistpodden - Hur du når dina mål och smart planering
Dietistpodden är tillbaka efter ett litet sommarlov. Jag är så peppad. Dethär är en podd jag lär mig mycket av. I detta avnitt pratar tjejerna mycket om hur du kommer tillbaks till träningen efter sommaren, en sommar med kanske för mycket god mat och stillasittande. Hur ska man göra för att komma tillbaka till träningsrutinerna? Är det en fråga du har ställt till dig själv denna vecka kanske du ska spana in detta avsnitt! 
 
Anna Faris - Anna Faris is Unqualified - Emma Roberts - Ida Warg - dietistpodden - podcast - sara songbird - vego - vegopodden - ångestpodden
2
Linnea

gillar singelrådet!!

Svar: tack för tipset!!! :D
Hemma Hos Felicia

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh, tack för tipsen! :) Själv älskar jag Tankesmedjan, bästa podden enligt mig! :)