MY LAST DAY IN UMEÅ

Den sista frukosten på Rotgränd, havregrynsgröt med äpple och banan, lingon, massa frön och nötter. 
 
 
 
Det var det. Nu är allt packat och klart i lägenheten och jag har packat väskan med det jag tror jag kan behöva på två månader. Mamma och pappa hjälpte mig med det sista och efter en vecka med ett försök att samla ihop tre år av studier var vi värda lite Prosecco. Vi skålade för dessa tre fina år i Umeå och började mentalt förbereda oss för mina nya äventyr. 
 
Det har varit tre utmanande år och jag kan minsann säga att jag förändrats som person under de här tre åren, speciellt under de två sista. Jag har blivit mer självständig, lärt mig att ta hand om mig själv och även kunnat utvecklas som person. Jag ångrar verkligen inte att jag började studera här i Umeå, men jag inser att jag efter dehär tre åren ännu inte riktigt vet vad jag vill göra i framtiden. Men jag tror att efter den här praktikperioden får en inblick i vad kostvetarutbildningen innebär och att jag då vet om jag vill jobba med det i framtiden. 
 
Tack Umeå, det var inte sista gången jag besökte dig! ♥ 
Umeå - frukost - havregrynsgröt - lägenhet - prosecco - rotgränd - ume älv
1
Angelica Wåhlin

Vet att det inte riktigt hör inlägget till, men fasiken så vacker du är!

Svar: Angelica!!!!!! tack fina du ❤
Hemma Hos Felicia