PLANER FÖR V.14

April började verkligen på bästa sätt, med plusgrader och strålande sol. Så underbart. Jag sneglade även på väderprognosen inför den kommande veckan och det verkar som att plusgraderna är här för att stanna. Äntligen. Denna vecka är det dock mycket att komma ihåg, flyttkaoset har börjat, allt ligger huller om buller i lägenheten. Och jag som vill att det alltid ska se fint och städat ut haha. Försöker ignorera det. Måste bara stå ut några dagar till. Det är nog bäst att jag gör ett shcema över veckans planer:
 
 
 
Planer för vecka 14:
 
Måndag:
Njuta av en ledig dag samt förbereda mig inför morgondagens seminarium genom att läsa igenom en pdf-fil. (vilket jag redan gjort denna morgon, skönt att ha allt undanstökat från morgonen). Måste även fortsätta packa, fundera över vad som ska slängas och vad som ska packas ner.
 
Tisdag:
Heldag på universitetet, från 9.00 till 16:30 med tema personal. Sedan är det bara att komma hem, göra middag och göra sig iordning för tjejkväll. Kanske sista gången vi ses innan alla sticker iväg på praktik. 
 
Onsdag:
Jobba med grupparbete på morgonen och skola från 13:00-14:30. Måste påbörja städningen, alla skåp ska rengöras och allt porslin ska nerpackas. Samt kläder. Alla mina kläder måste packas ner. Det kommer bli jobbigt. 
 
Torsdag: 
Förbereda en presentation av vårt grupparbete från morgonen och skola från 13-15. Kvällen kommer däremot att bestå av städning av badrum och att frosta av frysen. Vilka roliga kvällsaktiviter jag har att se framemot. 
 
Fredag:
Det sista ska packas ner innan mamma och pappa anländer vid 13. Då ska bland annat fönster och golv rengöras och kylskåpet ska tömmas. Det blir kanske en trip till Avion (eller så blir det på lördag) och så avslutar vi kvällen med en lyxig middag för att säga tack och adjö till Umeå. 
 
Lördag:
Hotellfrukost och en lugn morgon. Sedan packar vi det sista av mina saker och beger oss iväg till min praktikplats. Ska bli så spännande. När vi väl är framme ska vi spana runt i den nya staden och käka lite god middag tillsammans. Det kommer vara 2 månader innan jag träffar mina päron igen så måste ta vara på dehär dagarna de är här. 
 
Söndag:
Tidig väckning, mamma och pappa har en båt att passa. De skjutsar mig till min praktikplats och vi säger adjö. Nu har jag två månader att se framemot. 
flytta - veckans planer
1
Jenna

Hej,

jag är lite nyfiken på i vilken stad du ska göra praktiken?

h/Jenna