Smooth Sugar Scrub - L'OREAL

 
Jag har fått äran att vara medlem i L'oreals Beauty Board vilket innebär att jag som medlem får ta del av deras senaste lanseringar före alla andra, samt även deras ikoniska produkter. Det innebär helt enkelt att jag får ibland välja produkter som jag vill testa och sedan recensera på deras hemsida. 
 
Så innan jag åkte från Umeå fick jag dessa face scrubs hemskickade till mig. Tre varianter av deras Smooth Sugar Scrub. Jag hade sett dem tidigare i butik och tyckte att de var väldigt små för det pris de hade, men nu när jag har testat dem i några veckor inser jag att man inte använder så mycket per gång och därefter räcker väldigt länge. 
 
 
Min favorit blev denna som innehåller kiwikärnor och reducerar pormaskar. Den doftar väldigt gott och gör huden len. Den har fått följa med mig på min praktikresa och när jag har haft tid har jag använt den, helt enkelt för att rengöra min hud. Just ja, man kan även använda den som en läppskrubb. 2 in 1, så behändigt. 
 
FreeProductfromLorealParis - L'oreal Paris - LorealParisBeautyBoard - LorealParisProvidedProduct - face scrub
1
Hanna Karlsson

Det låter som härliga produkter!

Svar: verkligen! Supernöjd! :)
Hemma Hos Felicia