FREDAGSPEPP - Silje

Hej på er! Och glad fredag! Idag är det dags för lite FREDAGSPEPP här på bloggen. Ni som följt med ett tag vet att det är ett koncept här på bloggen där jag hyllar någon som inspirerat mig under veckans gång och som jag tycker behöver lite extra kärlek och pepp! Om ni vill spana in vem jag hyllat tidigare fredagar kan ni klicka er in på katergorin FREDAGSPEPP högst upp i bloggen! 
 
Så, vem vill jag hylla denna fredag? 
 
 
Idag vill jag hylla en ny bekantskap, en grym tjej som inspirerar mig till 100% med hennes bilder och outfits! Alltså hennes senaste bilder har varit så otroligt vackra att jag velat ta ut stativet och fota på en gång! Idag vill jag hylla Silje Werner. Jag lärde känna SIlje på vår Ålandsresa, vi var roomies och umgick en hel del under resans gång. Hon är bosatt i Södra Finland och driver eget företag inom fysioterapibranschen. Hon har nyligen uppgraderat bloggen och publicerat otroligt vackra bilder på både blogg och instagram som ni bara måste spanan in! 
 
HÄR hittar ni hennes blogg och HÄR hittar ni hennes instagram! 
 
 
fredagspepp - silje werner
2