Den positiva listan

Två positiva saker med mig:
- Jag försöker alltid se det positiva i andra, det finns där någonstans och jag ser det oftast och försöker fokusera på det hos andra! 
- Jag är en bra lyssnare. Jag är dålig att öppna upp mig för andra och oftast blir det att jag är den som lyssnar istället. 
 
Mina två favoritminnen:
- Jul och lilla jul tillsammans med släkten. Det är något jag alltid uppskattat, när familj och släkt samlas runt jul för lekar och god mat och dryck. Nu när vi vuxit upp och några av oss i släkten har flyttat utomlands och andra omständigheter så har det liksom blivit att vi firat jular på olika håll. Jag hoppas att vi en dag kan samlas igen och köra en old fashion lilla jul med mormors galna lekar! 
- En vinkväll tillsammans med syster. Vi var ärliga med varann, vi lärde känna varandra på djupet. Det var något vi behövde. Det var kul. Snälla, vi gör det igen va? 
 
Mina två favoritsaker i hemmet:
Jag har inte såååå mycket i mitt hem just nu men om jag måste lista två saker som jag absolut inte klarar mig utan och som då klassas som mina favoriter så är det nog:
- Kaffekokaren, varje morgon!
- Mina Iris lights! De är så fina och gör det supermysigt i min lägenhet!
 
Mina två största tryggheter:
- Mitt sovrum. Där är jag trygg.
- Hos familj och vänner. Där jag kan va mig själv utan att bli dömd eller granskad! 
 
Mina två favoritintressen:
- Att läsa och fördjupa mig i någon riktigt spännande roman. Det är så underbart!
- Att blogga, att få utrycka mig i bilder och text är något jag älskar att göra! 
 
Mina två favoritserier:
- SATC every day. En serie jag kan se hur många gånger som helst! 
- Modern Family, den får aldrig ta slut. Den måste fortsätta för evigt. TACK!
 
Två saker på min kropp som jag är nöjd med:
- Mina tatueringar, jag hoppas det blir flera snart!
- Mina ögon! 
 
Två saker jag fått lära mig:
- Hur man steker den perfekta burgaren
- Att jag blir tipsy efter ett glas vin
 
Två dofter jag älskar:
- Lavendel 
- Kokos
 
 
 
Hos ISA kan ni hitta listan, samt hennes svar på frågorna! ♥
lista
2
Vicki

Säg bara när och var! Ill be there! Puss saknar dej❤️

corneliaeriksson.blogg.se

Vilken mysig lista, så skönt med positiva ord :)