FREDAGSPEPP - vacay & fashion

Glad fredag på er! Idag är det dags för lite FREDAGSPEPP här på bloggen. Det är ett koncept som innebär att jag hyllar någon som har inspirerat mig under veckan som gått och som jag tycker behöver lite extra kärlek. Genom att peppa andra som inspirerar mig kan ge så mycket. Lite extra kärlek i vardagen har nog ingen dött av. 
 
Så vem vill jag hylla denna fredag?  Psst, om du vill spana in vem jag hyllat tidigare kan du spana in kategorin högst upp i bloggen! 
 
 
Denna vecka vill jag hylla en tjej på 25 år med ett otroligt vackert leende och inspirerande stil. Och vi får inte glömma hennes makalösa resebilder på både blogg och instagram. Idag hyllar jag Sarah Thors som för tillfället befinner sig i Spanien. Hon är alltid på resande fot och älskar att resa och fota. Hennes resebilder gör att jag drömmer mig bort en regnig söndagseftermiddag, gör att jag längtar till varmare breddgrader och nya platser. 
 
Sarah har även en unik klädstil som inspirerar mig till 100%. Hon klär verkligen i allt! Om jag fick så skulle jag kopiera av hennes garderob på en gång. 
 
Klicka HÄR för att komma till hennes blogg och HÄR för hennes otroligt vackra instagram! 
 
 
bilder tagna från Sarah blogg
Finlandssvenska bloggare - fredagspepp - instagram - sarah thors
2
Jennie

Såå fin blogg du har! Ska ta kika in hennes blogg också ☺️🌸

sofia

Ska verkligen kolla in hennes blogg! Fint av dig att du sprider kärlek :)